TUDI 4.0 -hanke tarjoaa tuotannollisille yrityksille maksuttoman kolmen työpajan sarjan myynti-markkinointiprosessin mittaamisesta ja kehittämisestä digitalisaation avulla. Asiantuntijan alustuksien lisäksi osallistuvia yrityksiä kannustetaan paneutumaan kukin omien prosessiensa kehittämiseen. Tämä sujuu parhaiten, kun yrityksestä osallistujia on useampi henkilö.
Paikka: Villatehdas, Kankurinkatu 4-6, Hyvinkää
Ilmoittautuminen on päättynyt
Ohjelma
Työpaja 1. torstai 2.5.2019 klo 13-16
- Käydään läpi digitaalisen liiketoiminnan perusteiden nykytila.
- Mallinnetaan nykyinen myynti- ja markkinointiprosessi.
- Kartoitetaan tällä hetkellä käytössä olevat digitaalisen liiketoiminnan teknologiat, sidosryhmät, resurssit ja toimintavalmiudet.
Työpaja 2. torstai 23.5.2019 klo 13-16
- Verkkosivujen hyödyntäminen myynnin liidituotannossa
- Markkinoinnin automaatio ja muut kypsät teknologiat
- Löydettävyys ja digitaalisen markkinoinnin välineistö B2B-kontekstissa
- Verkkokauppa
Työpaja 3. tiistai 4.6.2019 klo 13-16
- Digitaalisen liiketoiminnan tavoitteiden kirkastus
- Uuden myynti-markkinointiprosessin sekä digitaalisten kohtauspisteiden mallintaminen
- Tarvittavien resurssien alustava arviointi ja seuraavien askeleiden määrittely
Toteutuksen asiantuntijoina toimivat Digiteam Oy:n konsultit
Ari Salonen, Senior Specialist, eCommerce & Digital Marketing
Työ myynnin, asiakkuuksien johtamisen ja digitaalisen markkinoinnin parissa sekä lähes 20-vuoden ura verkkokauppayrittäjänä on luonut Arille poikkeuksellisen monipuolisen osaamisen B2B- ja B2C-liiketoiminnasta.
Antti Kärki, CEO
Antti on kehittänyt ja toteuttanut analytiikan päälle rakennettua verkkoliiketoimintaa jo vuodesta 2006. Pitkä ja syvä kokemus eri toimialoilta auttaa nopeasti hahmottamaan liiketoimintatavoitteet ja niiden tukemisen konkreettisilla, yksityiskohtia myöten suunnitelluilla toimenpiteillä, mittausta unohtamatta.